تفاوت کناف و گچ برگ

تاریخ انتشار : 2020/08/22

کناف یا بهتر بگم گچ برگ توسط یک خانواده آلمانی تولید شده است ولی به اشتباه در ایران بنام کناف شناخته شده است الان باید به ذهنتون خطور کرده باشه که چرا باید گچ برگ را در ایران کناف بنامند دلیلش اینه که گچ برگ یک محصول کاملا جدید و بروزه که وقتی در ایران برای اولین بار تولید شد کارخانه مورد نظر اون رو با برند کناف به بازار عرضه کرد بنابراین مردم گچ برگ رو به با نام کناف یاد می کنند و مییشناسند. تا اینجا کار به تفاوت کناف و گچ برگ پی بردیم حالا به سوال پایین باید جواب داد$.

 

گچبری بهتر است یا کناف ؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید به نکاتی مثل عمر کناف، قیمت کناف و معایب کناف و.. توجه کرد. بخاطر سرعت بالای کناف هزینه آن برای کارفرما کمتر تمام میشود. کناف بخاطر مقاومت بالا و وزن کمتر مزیتی دیگر نسبت به گچبری دارد. اگر قصد خرید کناف دارین ما گچ برگ جی برد را برای شما پیشنهاد میکنیم.

گچبری بهتر است یا کناف

 

نام های دیگر گچ برگ

از اونجا که گچ برگ به عنوان کناف در ایران شناخته شده برندهای دیگر گچبرگ رو به عنوان کناف متفرقه می شناسند. آیا گچ برگ با نام های دیگری هم شناخته میشه؟ باید بگم بله، چون گچ برگ با نام های دیگری مانند پانل گچی، تخته گچی، صفحه روکش دار گچی و دیوار خشک هم نامیده می شود.

 

معایب کناف

  •  کناف نسبت به آب مقاوم نیست و اگر به وسیله آب آسیب دیده باشد، باید جایگزین شود. تنها راه حل مشکل این است که از کناف با پوشش فایبرگلاس استفاده کنید. این نوع کناف در برابر آب مقاوم‌تر است.
  • سطح آن ممکن است آسیب ببیند ولی رفع این مشکل به راحتی قابل حل میباشد.
  • نصب کناف باید توسط افراد متخصص انجام بشه و همراه با تجهیزات

دیدگاه ها بسته شده اند.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید